7/10

Hellenius hörna, jag vet inte om det är särskilt bra faktiskt. Kanske för att det är dåliga/tråkiga gäster med ikväll, eller så är det hela upplägget. Ja, jag vet inte. David gjorde just en otroligt tråkig och dålig parodi på den bästa reklam på länge.

Idag har jag bara myst, myst och myst med Daniel. Han kommer även hem inatt och stannar till imorgon eftermiddag! Fick veta idag att han kommer jobba ännu en vecka till på sjön. så nu blir det 5 veckor i sträck och vi vet ju inte om det blir ännu mer efter det. Visst det är jätte roligt att han tycker om sitt jobb och han tjänar bra med kosing till oss, men man måste faktiskt ta det lite lungt emellan åt också.

Vi funderar på att skaffa hund. En från ett hundhem i spanien. Det känns bra att hjälpa iallafall ett litet liv och jag känner faktiskt att jag vill ha lite sällskap när älsklingen jobbar. Jag har ju Findus men jag kan ju inte ha honom hemma. Vi får se hur det blir för det är ju inte bara att skaffa, man måste ju tänka några år framåt ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0