Jag saknar dig så det gör ont

Jag vill ha hem min sambo/pojkvän/fästman nu! Visst jätte bra att han jobbar och tjänar pengar men kom igen 5 veckor i sträck. Tycker faktiskt att det kan räcka för en vecka nu iallafall. Jag saknar honom!

Är precis hemkommen (till Stenkyrka) från stan där jag har varit och sett Magnus Betnér på Wisby strand. Riktigt bra och roligt. Men jag hade ju inte förväntat mig något annat heller.

Har också varit förbi doktorn med min jäkla höft/ben. Den blir ju bara sämre och sämre. Fick svaret att jag skall kontakta en sjukgymnast för att det troligen är ett ledband eller sena som har kortat upp sig och behöver stretchas ut. Det är en pina att sitta rakt upp och ner längre än en kvart och sitta i eller köra bilen skall vi inte prata om..

Något roligare är att jag även varit och ridit världens sötaste Courus idag! Lite dressyr men tog även ett litet skutt.

Imorgon måste jag städa och tvätta bilen både invändigt och utvändigt!
En grej är ju att åka in i biltvätten på macken med alla dörrar öppna. Då blir ju bilen både ren inuti och utanpå. Ja ett dåligt skämt får avsluta detta nu, jag är hur trött som helst.

Hej och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0