sista oktober 2010

Efter en del påtryckningar från olika håll får jag nu ta mig i kragen och skriva lite här på bloggen ikväll. ;)
Shit, redan sista oktober, det är helt sjukt hur fort tiden går!

Idag har det varit en fullspäckad dag. Vaknade imorse kl.10.30 efter inte allt för mycket sömn inatt. Det var bara att gå upp och packa om göra sig i ordning och åka mot Slite-City där det bjöds på korv med bröd och fruktsallad med glass för att David fyller 6 år på tisdag.

Efter lite fika vidare till stall-Lummelunda där Lotta och Emma väntade på mig. Vi red en sväng i skogen och jag fick låna Emmas ena ponny, Flisan. Jätte gullig och söt!

Vidare hem för att slänga i sig lite mat och sedan vidare till Camilla på styrelsemöte i Lärbro.
Bilresan dit var ingen lek, jag höll på att frysa ihjäl för lottas fläckt inte fungerade och det immade ju igen så vi var tvugna att ha fönstret lite öppet. Dessutom såg vi knappt något! (eller lotta såg tydligen för vi kom ju fram helskinnade iallafall!) Dimman låg som en tjock gröt och man fick köra efter vägpinnarna, det blev ju då ännu svårare när vi kom in på en grusväg och sedan en liten asfaltsväg utan de där jävla pinnarna... Ja, jag var iallafall rädd allvarligt talat, jag vet inte hur det var med de andra fyra i bilen.

Väl nu sitter jag äntligen i soffan framför TVn och kan pusta ut lite, skönt. Skall strax gå och lägga mig men väntar på att Daniel skall ringa först! Jag saknar honom som vanligt när han är ute och jobbar, men nu är det inte långt kvar, på tisdag kommer han ju hem! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0