30 september

Sista september redan. Nu är hösten här på riktigt och här för att stanna. Det sägs ju att det skall bli den kallaste vintern på 1000år också enligt meteorologerna. Jag tycker dock det var alldeles för kallt förra vintern redan.

Just nu sitter jag i soffan och slö tittar på Robert Gustafsson. Vissa karaktärer är riktigt bra, några ruggigt dåliga. Jag väntar mest på att klockan skall gå och bli 01 så att jag äntligen får ha Daniel hemma! Ett evigt inhoppande hit och dit. Nu hoppas jag på att få ha honom hemma till söndag iallafall. Då skall han nämligen iväg igen.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Sov i Stenkyrka inatt och där sover man ju alltid super bra.

Igår däremot var jag vid tandläkaren på morgonen och jag som hade haft sån fasa för att gå dit, men det gick super. Hoppas bara att de två visdomständerna som är på gång upp får plats så jag slipper ta ut dem.
På eftermiddagen cyklade jag hem till Sussa för lite te och trevligt sällskap! :)



Nu dax att hänga lite tvätt! (så skönt med egen tvättmaskin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0