Måndag

Måndag igen och Daniel jobbar natt i 2 veckor. tomt, mörkt och tyst blir det i lägenheten men jag försöker hitta på saker för att liva upp stämningen lite. Just nu ser jag på Grey´s Anatomy, jag köpte nämligen säsong 5 förra veckan. och för alla er som tänkt ge mig en julklapp i år -jag önskar mig säsong 6 i julklapp! det är nämligen release den 10/11.

Idag har jag och älsklingen fått en diskmaskin också! Pappas gamla i och för sig men den fungerar ju! Dock fick vi inte den att fungera idag. Den kanske helt enkelt inte tycker om Visby-vatten efter 20 år med Licknatte-vatten. jag skall ge den ett nytt försök imorgon, jag vill inte väcka grannarna mitt i natten av en diskmaskin om jag nu mot förmodan skulle få ingång den själv. Jag skall ringa pappa imorgon, han fixar!

Nu skall jag se ett till avsnitt.
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0