Mycket gjort

Riktigt nöjd över mig själv idag.
Gick upp ganska tidigt för att mormor och morfar skulle komma och hjälpa mig lite i trädgården, lr kan det kallas trädgård? uteplatsen och på framsidan iallafall. Jag har ju inte orkat ta tag i det själv.
Vi rensade rabatter, klippte ner buskar och träd, rensade plattor och klippte gräset. allt som allt tog det 5 timmar.

Sen stack jag och älsklingen och köpte lite mat och nu är han och jobbar igen! :(
ikväll har jag rensat och dammat hela övervåningen och imorgon är det dags för undervåningen samt snabeldraken att komma fram igen! Så nu är jag riktigt trött med värk i ryggen. dags att sova om en liten stund.

I förrgår var jag hemma vid Jennifer, riktigt fint har hon fått det på kort tid. Var även en sväng på stan och hittade lite kläder som man alltid gör när man egentligen inte skall det!
Igår kom Josse hit och även då blev det en runda på stan och en liten titt på hennes pollahästar. :)

Ja, så har väll mina tre senaste dar sett ut.
Nu "How I met your mother" sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0