Tisdag

Utslagen i soffan med maryland cookies och apelsinsaft till idol. Mys!
Idag tog jag en riktig sovmorgon, var kanske inte planerat men när Daniel kom hem vid 07 så somnade jag ju om tillsammans med honom och vaknade inte förrän halv 11.

Upp och iväg till sjukhuset. Gick väll sådär det såg ju inte bättre ut eftersom det inte går, men inte jätte mycket dåligare än sist heller. Vi avaktar lite till och både mina och mammas utredningar är i princip klara nu så en transplantation innen årsskiftet kan vi räkna med! känns både lite skrämmande och fantasktiskt skönt.

Ikväll har jag varit riktigt duktig och tvättat för fullt, städat hela förrådet som var överproppat med saker. Nu går det till och med att gå in där! Diskmaskinen har vi också fått bukt med. Den fungerar inte för att den läcker vatten och vattensäkringen gick. En slang skall bytas sen så jäklar!

Jag och Daniel är jätte sugna på att åka utomlands men situationen är ju inte den rätta just nu. Vi får se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Maya

Vad du är duktig! Och super med transplantationen ju, det kommer du klara utmärkt. Hoppas verkligen att det gör allt mycket bättre för det är du värd! :)

2010-09-14 @ 21:36:33
URL: http://mayawaldenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0