Val

Det har blivit ett jätte hat mot SD nu när de kommit in i riksdagen, jag tycker det är bra att de kommit in och det skämms jag absolut inte över!

En hårdare invandringspolitik är snart ett måste. Se bara hur det ser ut i tex. Malmö. Jag blir riktigt irriterad över att människor kallar SD rasister eller nazister för de är inte det de handlar om. Det handlar om att vi har varit för slappa i Sverige. Här får man inte ha någon åsikt alls om någon för då kallas man rasist och det är bara tragiskt. Jag tycker att det kan bli spännande nu, för nu händer kanske något i frågan. och missförstå mig absolut inte nu. Jag tycker inte illa om någon vare sig "religion" eller "ras". Men jag tycker det måste bli en ändring i invandringspolitiken i Sverige och det kan nu ske i sammband med SD. Se bara på våra grannländer som norge och danmark!

Som sagt man får inte tycka något om invandringen till Sverige för då är man rasist, barnsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0