18

Idag har jag fortsatt att göra vår och sommarfint i trädgården. Köpt sopsäckar och tagit upp alla lövhögar som jag räfsade ihop igår. Tror ni inte jag hittade igelkotten idag också då! Han hade krypit in i en av högarna jag gjort. Men jag gjorde ett litet hus till honom av en skokartong och så lade jag lite löv där i. Jag hoppas han kommer trivas där i sitt nya bo! ;)

Var en sväng förbi stallet också. Mockade och myste lite med H i hagen. Imorgon är det trav så då blir det nog ingen longering heller, men jag skall dit och se på när josses häst Mandy tävlar. Vi håller tummarna!
 
Ikväll har jag varit i väskinde och ätit mat och tårta. Jenny fyller nämligen år idag.



Igår tog jag av täcket på henne, naken häst=ännu mer vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0