6

Igår var jag riktigt hurtig om man jämför med andra dar. Det märktes igår kväll också då jag somnade som en stock och har inte vaknat till en enda gång inatt vilket jag annars gör typ varje timma.
Jag städade, lagade mat (köttfärspaj) till Daniel som jobbar sent på kvällarna nu, tvättade en massa, storhandlade, hann med en fika hemma vid Josse och var en sväng förbi Hennessy (hann dock inte borsta henne som tänkt så det får bli idag!).

Idag är det lite lungnare här hemma. Håller på att tvätta idag också, smutstvätten tar liksom aldrig slut.
Senare åker jag till stallet och pysslar med H och ikväll blir det kyckling, pommes och Café de Paris-sås (jag hatar ju bea så jag använder den istället!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0