Bilden är från igår.  Fina, fina Hennessy ...

img_2163 (MMS)

Bilden är från igår.  Fina, fina Hennessy som jag longerade igår. Hon var helt galen. Det gick bra att skritta men om jag ville att hon skulle trava eller galoppera så blev det bockningar, sparkningar, båda samtidigt, sken och stegringar. Tillslut stod hon bara stilla med svansen och huvudet så högt upp i luften det bara är möjligt och frustade som en hingst. (synd att jag inte fick med allt på film för hon såg ut som en rodeohäst) Det ekade över hela skrubbs, ingen som var där kan ha missat det iallafall. Jag skämdes. Överskotts energi eller vadå?! Jag sätter mig inte upp på henne på ett tag iallafall.. Nåväl, ikväll är det styrelsemöte i stenkyrka något annat är inte planerat idag så jag har en riktig slappisdag.


Kommentarer
Postat av: Raymondkajsa

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-07-07 @ 14:16:15
URL: http://raymondkajsa.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0