I taxin påväg till Bromma nu. Jag måste ba...

I taxin påväg till Bromma nu. Jag måste bara säga att jag har verkligen några men trogna läsare, även fast jag uppdaterar dåligt ibland. Tack för det! Idag har jag varit på Huddinge igen. Mitt fredagsnöje som inte längre kommer att vara det för jag skall inte tillbaka dit förrän om ett år nu!! Jihoo! Jag får gå på läkaresök hemma i Visby istället. Hur skönt som helst att slippa flyga fram och tillbaka hela tiden. För er som inte läst på Facebook så blir vi snart tre i familjen. Vi har köpt en liten Dixie, en hund alltså! :) får hem henne om 3 veckor. Längtar!! Något mer roligt att berätta? Hmm.. Jo, jag och Hennessy flyttar från skrubbs imorgon. Det skall bli kul och spännande och förhoppningsvis kommer jag nu igång MYCKET snabbare med henne! Ikväll är det rally. Jag och Daniel kanske skall dit och kolla lite, pratade om det men vi får se. Imorgon är det Valborg och vad vi hittar på då vet jag inte. Det får vi också se. Allt blir så grötigt när man mobilbloggar men ni får stå ut för jag har ingenaning om det änns går eller hur man gör för att byta rad. Jag gör det i telefonen men i inlägget är allt i ett stycke som ni ser... Nu är jag framme i bromma. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0