Idag när jag vaknade hade jag jätte ont i ...

Idag när jag vaknade hade jag jätte ont i revbenen/lungan på höger sida. Det är lite bättre nu men ännu känns det. Undra vad det kan vara. Jag har inte gjort något särskilt, kanske sovit i någon konstig ställning vad vet jag. Idag tänker jag vara med Daniel hela dagen. Man får nämligen passa på. Han har jobbat nu en hel vecka. Ledig idag sen går han på ikväll igen för att jobba natt en vecka, efter det är det dag en vecka till. Så idag kan vi umgås sen dröjer det 2veckor till. Klart vi ses varje dag men det är typ hej, god natt, hej då. Måste fixa 4 nya sommardäck till bilen också idag. Dem är precis på gränsen.. Jaja, nu är det väll dags att gå upp för lite frukost?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0