Vilket härligt väder det är ute. Förutom b...

Vilket härligt väder det är ute. Förutom blåsten då. Men jag satt i lä i stenkyrka och då blev det jätte varmt och skönt. Idag har jag varit och sett på lite hästhoppning precis som igår, dock var det ponnysarnas tur idag då. Emma vann en klass med flisan, jätte roligt! Har ju då som sagt varit i stenkyrka också. Pappa bytte däck på bilen och jag har stor städat den också. Så nu är den så fin min lilla bil igen. Alldeles strax skall jag bege mig mot stallet och pyssla lite med Hennessy. Men först skall jag städa upp lite här hemma. Ikväll står det pizza på menyn. Älsklingen tar hem det när han slutar jobba. :) det är så skönt nu när han jobbat på lilla båten. Då ses vi ju varje dag! Rena rama lyxen tycker jag det är att slippa vara själv hela veckor i sträck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0