Häst

Idag har varit en piggare dag och jag har varit först förbi Älsklingen och lämnade lite grejer till honom. Sendan svängde jag förbi Sussa och där bjöds det på bla. tårta, väldigt trevligt!

Ikväll har jag varit ute och ridit med Maya också det väldigt trevligt det med och det tycker jag vi borde göra fler gånger! Har även varit och fodrat lunch och då var hästarna tokiga i hagen. De sparkade bakut och sprang fram och tillbaka och fram och tillbaka, men när jag fick upp kameran slöt dem ju självklart! haha, här är iallafall hungriga hästar och en svidig Mandy. ;)



Nu skall jag hämta Daniel vid båten!

Kommentarer
Postat av: Maya

jaa verkligen! tack själv :)

2011-01-21 @ 14:17:12
URL: http://mnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0