måndag

Jag sitter som vanligt och väntar på att få hämta Daniel vid båten. Blir väll om ca 1 timma skulle jag tro. Men nu jobbar han bara imorgon också några timmar sen är han ledig! Skall bli jätte skönt att ha honom hemma nu ett tag.

Idag har jag inte gjort så mycket (som vanligt där också). Sov i stenkyrka inatt och som tur var satte jag klockan igårkväll annars hade jag väll ännu sovit! ;O var så trött når jag vaknade halv 11. fast jag kunde ju inte riktigt somna heller inatt..
Har varit i stallet såklart. Först en sväng på lunchen och fodra och sedan ikväll för att mocka, ta in och pussa lite på H (hon hatar när jag gör det. haha, man får hålla hennes huvud hårt i grimman så hon står still med huvudet och så våld pussar jag henne på mulen. Det måste se riktigt roligt ut!)
imorgon blir det att ställa klockan tidigt för jag har utsläppet 05.40 blir det att gå upp.
Sen så fyller ju pappa 60år imorgon! Så resterande av dagen tillbringar jag nog i Stenkyrka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0