Trött!!!

Idag har jag varit så sjukt trött. Jag har inte haft någon ork alls faktiskt. Började med att jag skjutsade ner D till båten vid halv 9 och jag kan säga att jag var så trött att jag såg suddigt! Tur jag inte skulle köra så långt. Hem igen för att gå och lägga mig igen. Kunde givetvis inte somna om utan låg halv sovandes/ halv död i sängen. Efter en stund förflyttade jag mig till soffan iallafall. Som en räddare i nöden hörde Josse av sig och sa att hon kunde lunchfodra då hon ändå var i stallet, så kvar kunde jag ligga på soffan. Efter mycket om och men orkade jag mig till sist upp kl. 13! Då var jag tvungen att åka till sjukhuset och ta lite prover.
Efter det så har jag hunnit lite mer idag. Har börjat att storstäda på övervåningen. Skall gå igenom hela längenheten grundligt tänkte jag innan operationen för precis efter vet man ju inte hur det kommer bli. Så jag städar nu grundligt i min egen takt. Det blir ca. ett rum om dagen mer orkar jag inte. Dessutom så kommer jag ju vara jätte känslig efter operationen så allt måste vara så rent som möjligt. Mamma skulle hjälpa mig i helgen med badrummet och under badkaret. Hon är snäll hon, min mamma!
Har även varit i stallet och mockat, medan jag gjorde det fick H gå i walken med Josses hästar på lite högre tempo. Så lite mortion har hon allt fått idag.
idag är det 2 veckor kvar. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0