vov

Som jag ägde igår över killarna då. Både i basket och minigolf. De skyllde på tur, men jag hävdar bestämt Skicklighet/talang! Har spelat lite lång-golf nu men det är inte lika roligt att spela själv. När jag precis hade fått mitt Wii så köpte jag Super Mario och flera dager efteråt hade jag blåsor på tummarna av knapparna, så mycket spelade jag! Riktigt så mycket är det inte nu iallafall.

Idag har vi lånat Tindra av Josefin. Tindra är en hund på 5 månader och världens sötaste! Jag och Daniel funderar ju starkt på att skaffa hund och jag måste säga att det kändes riktigt bra att ha henne här.

Jag har varit i stallet också två gånger idag. Imorse kl.05.45 och morgonfodrade och släpte ut våra tre knäppisar och ikväll då Hennessy fick gå i skrittmaskinen för första gången. Perfekt såhär dagarna efter behandlingen då hon skall skrittas. Josse tog även men sina två och Zolola var helt tokig till en början. Hon stegrade och sparkade bakut som tusan, knäpphästen. Imorgon blir det också walken för Hs del och på torsdag skall jag rida ut en sväng med Maya! :)

Daniel fick åka och jobba idag. I en hel vecka kommer han vara borta nu, men han kommer hem lite emellan iallafall.

Nu skall jag kolla hundar på blocket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0