19

Hallå!
Idag är jag trött och hängig, kanske beror det på vädret jag vet inte. Huvudet bultar och jag vill helst bara sova hela dagen. Har iallafall städat lite, dammat och så. Imorgon får snabeldraken komma fram ur sin vrå!
Lite senare får jag bege mig mot stallet också. Jag har insläppet ikväll. Hennessy gick faktiskt ute inatt. Första gången för i år, dock med täcke men ändå. Sommaren närmar sig alltså!

Nu är det inte långt kvar till vi får hem vår Dixie!



Hon är riktigt social, nyfiken, busig och påhittig valp!
Dixie var tydligen den första som tog sig ur både valplådan och valphagen!
Som jag längtar! Men nästa vecka är det dax! :)


Kommentarer
Postat av: Maya

ÅHHH vad söt!!

2011-05-19 @ 16:05:33
Postat av: Anonym

Sjukt söt!!

2011-05-25 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0