Dagen

Jätte härligt ute idag!
Var som sagt i stallet och red förut. Jenny kom med ut och vi red ut lite längre. Jätte trevligt. Såklart fick Dixie också följa med och hon var nere i alla vattenhål och gyttje-pölar som fanns. Så för henne blev det också en dusch när vi kom hem. Nu ligger hon ute och gnager på ett oxben som jag köpte för någon dag sedan. Det är typ större än henne själv och hon är överlycklig! :)

Ikväll skall vi och spela bowling har vi sagt. Får väll se om det blir så.

Imorgon är det långritt med SORK. Jätte roligt! Jag kommer rida med den gruppen som går längre och fortare. Det kan både jag och Hennessy behöva! :)

Egobild. Ful och sliten och gammal ser jag ut att vara, men den bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0