Sjukling

Idag är jag hemma sjuk. :(
Det började igår med att jag mådde illa till och från hela dagen. Ja, sen började jag spy... Usch! Har nu inte spytt sedan imorse iallafall och hoppas att jag slipper göra det mer nu!

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och ser på favoriten Kaptan Jack Sparrow i främmande farvatten. Såg ju den på bio i 3D men jag måste säga att den är minst lika bra hemma på vår TV.

Hoppas ni alla är friska och krya.
Jag håller på att kurera mig för fullt. För på lördag är det hopptävling i Havdhem och söndag sökkurs med Dixie i Lokrume. Egentligen är det hundkurs ikväll också ju. Jag som tycker det är så roligt, typiskt att jag skall bli sjuk nu! :(

Tur att Daniel är hemma och tar hand om mig. Men just nu är han iväg och kollar på däck till min tjockis.

På min nya transport är det friktionsdäck (stavas det så?) och på bilen har jag ju sommar + dubb på vintern och den kombon på bil+transport får man ju inte ha. Alltid det säkraste på transporten.
Nu måste jag köpa nya dubbdäck till bilen för de jag har nu är slut.

Så frågan är:
Skall jag köpa friktionsdäck till bilen också?

Eller skall jag köpa nya dubb till bilen och transporten ?!

Problemet är att jag egentligen inte vill köra med något annat än dubb då jag är rädd för att åka av vägen och framför allt då med transport!
Sen kör jag precis som på sommaren på vintern. Jag vet inte hur man kör försiktigt nämligen... Och jag har noll erfarenhet av friktionsdäck.


HJÄLP mig! Vad skulle ni ha gjort?! Vad har ni för erfarenheter?!


Kommentarer
Postat av: sussa

Du ska ha dubb!!!<3

2011-10-18 @ 15:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0