Varning för känsliga tittare/läsare

Jag låg ju som sagt i godan ro i badkaret och väntade på Daniel.

Vad upptäcker jag? Jo, min ena tånagel (stortån) är helt lös på ena sidan och den andra sidan sitter fast!
Till historien hör ju att min andra stortånagel är helt blå och ramlar av vilken dag som helst! Ett tag var hela tån knallblå. Ni kanske kommer ihåg att Hennessy trampat på den 3 gånger. Hon siktar efter tår när man sagt till henne. Hon ger liksom igen...

Men iallafall så varför ramlar den andra av helt plötsligt! :S den kanske kände sympati och ville det också?

Jag har fobi gör just fötter och tycker det är bland det äckligaste som finns så jag tycker detta är hur äckligt som helst...

Bild på den "friska" tån. Efter att jag dragit för kung och fosterland för att få av hela och jo det gjorte sjukt ont! Här har det sluta blöda med...
Den andra bilden är på den sjuka/blåa.
Och jag vet redan att mina tår är de finaste i världen och att bilderna är av bästa kvalité...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0