akuten

Dålig uppdatering!

Ja, idag mår jag inte något vidare faktiskt. Det började igårkväll med att jag fick ont i min "nya" njure. Imorse var det inte bättre så ringde till diaverum/njurenheten och fick till svar att söka akut. Sagt och gjort fick jag ju åka till akuten och ta prover samt göra ultraljud på njuren. Den såg fin ut iallafall, dock såg gallblåsan liten ut och då hade jag änns inte ätit på ett dygn! (den blir stor om man äter) kanske därför jag alltid får sjukt ont i magen så fort jag äter något?!
Infektioneläkaren ville lägga in mig så att jag kunde få antibiotika intravinöst (precis som de andra två gångerna) men jag vägrade och han kan ju inte tvinga mig. Så jag fick en kur intravinöst innan jag gick och nu skall jag fortsätta med tabletter. Hoppas det inte blir värre för då måste jag läggas in...
Så alltså inget jobb idag och inte imorgon heller.

Daniel har varit flitig idag och köpt en ny tvättmaskin! vår gamla gick ju sönder. Sen har han även fixat i dator-rummet som har varit förråd nu i snart 1½ år! men nu jäklar har vi var sitt skrivbord och stol och en en fin bokhylla!! riktigt kontor har det blivit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0