dagen

Idag har jag varit och pysslat i stallet en stund. Tog med Hennessy till rävhagen också så att Nathalie kunde känna på henne i dressyren.

Sen i eftermiddag har vi varit i Stenkyrka och satt på stripesen på transporten. Det blir fin fint!

Nu ikväll har jag städat. Det måste vara det roligaste man kan göra en fredagkväll, eller?
Nåväl, det måste ju göras och man får väll göra det när man har tid. Imorgon jag skall fortsätta med städandet och transporten, måste rida också. Tänkte ta en tur i skogen och bara mysa lite.

Är ap trött i kroppen nu, har ju inte suttit ner mer idag än i bilen till och från Stenkyrka. Men det är ju bra att röra på sig har jag hört! Strax är nog de där extra kilona jag fått av kortisonen borta igen!dage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0