hopptävling

Hopptävling idag och jag är jätte nöjd!
90cm kändes verkligen kanon! Inget att klaga alls på. Varken på mig eller Hennessy!
1m kändes också bra till en början men banken var med (i 1m, konstigt men roligt ändå!) ett nedhopp och det rev vi. Jag var påväg av och tappade balansen, då till 5an som var efter så var jag inte klar. Så ett stopp där då H känner att jag inte är med. Sedan ett stopp på sista hindret med. Vet faktiskt inte riktigt varför eller vad som hände men men så kan det gå. Vi kom över alla hinder i grunden iallafall. Jag har bara film på 1m vilket är jätte, jätte synd då det kändes så otroligt bra och jag skulle vilja se själv hur det såg ut i 90n men det glömde vi bort. :(

 
Slaktad rosett by Dixie

 
Som tur var kunde jag få en ny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0