Blondinbella

Läser just nu Isabella Löwengrips (blondinbellas) första bok "Egoboost"
(Hon släpper alldeles strax sin andra.) Den är hur bra som helst och den borde verkligen ALLA tjejer läsa. Vissa killar också för den delen!

Isabella är en sådan jäkla bra förebild! Och jag måste säga att hon är lite av en förebild för mig med!

Tex. All hysteri det blivit om mat och vad man äter, hur mycket kalorier saker innehåller, att man skall vara smal som värsta Viktoria sekrets modellerna m.m och ja, jag skulle också vilja se ut som dem men jag trivs som jag är också!

Ät vad du vill så länge du mår bra av det! Herregud livet är alldeles för kort för att slösas bort på att må dåligt över något så fjantigt som en siffra på en våg! Så länge man själv mår bra så är det okej! Jag är inte jätte liten och spinkig. Jag har en putande mage. Stora lår och vader. En stor rumpa. Men jag har en pojkvän som älskar mig för den jag är ändå! Fast jag har dem där celluliterna på låten. Fast jag har alla ärr på bröstkorg, mage, ljumskar och rygg så älskar han mig och det är det jag tycker är viktigast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0