Träning

Det var nog inte meningen att jag skulle träna ikväll.
Det började med att jag körde in på gårdsplanen och jag ser ju att allt är blankis men jag backade mot transporten. Kom ca 5 cm fel och skulle flytta bilen. Då står den fast. Jag stod säkert 15 minuter och bara försökte få loss bilen och det gick inte. Ringde pappa och han fick skynda sig dit. Men min bilen stod som en sten och sparrade.
Vi försökte med alla knep som finns, dus (allt är ju stelfruset så någon sand kunde vi ju glömma, hacka bort isen framför m.m.
Vi lyckades hitta nätet från ensilagebalarna och det gick till slut att få fart på bilen...
Då försökte vi med pappas bil istället. Då ville inte transporten iväg. Den stod som fast frusen....
Av med den då och tror ni inte att däcken på pappas Volvo bara sparrar med då... Dock var den lättare att få loss. Han har ju iallafall dubb som fäster emot mina friktionsdäck. Jag har varit jätte nöjd med dem hela vintern men nu vet jag inte om jag tycker om dem längre..

Ja, som ni förstår hann jag inte till någon träning och jag skall med Hennessy till kliniken på onsdag. Så jag hoppas verkligen att vi får loss transporten då!

Dessutom så sträckte jag mitt muskelfäste igen! Som äntligen har blivit frisk från inflammation. Så nu kan jag inte alls lyfta vänsterarmen.

KUL MÅNDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0