Städ och stall!

Vad gör ni en sådan här fin dag?
Gud vad skönt det var att ha sovmorgon! Jag vaknade halv 9 och tvingade mig själv att somna om just för att jag kunde! Haha. Sen vaknade jag av klockan ringde vid 10. För hela dagen kan jag ju inte sova bort! :P

Jag är inne och städar (som vanligt, jag tycket typ det är det enda jag gör när jag väl är ledig) :( tråkigt men jag HATAR att ha stökigt och smutsigt! Ja, aningens pedant är jag nog ändå.. Men inte så farligt! ;) haha. Men det är ju nästan det bästa som finns när man är klar!
Jag och en kompis hade en gång en diskussion om hur mycket det egentligen är "som nästan är det bästa som finns!" Mycket kom vi fram till!

Skall till stallet ikväll. Har insläppet och jag tänkte ändå rida lite dressyr på banan så det kan man lika gärna göra i mörkret. Dock är det ju super bra belysning ändå! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart står din häst?

2012-01-06 @ 22:32:55
Postat av: Emelie

Hon står i lummelunda. Stall Nygranne. Vi har flyttat rätt mycket på sista tiden eller senaste året av olika anledningar. Men nu trivs både jag och Hennessy super! :)

2012-01-08 @ 18:15:44
URL: http://http:/Emeliiew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0