Tröttis

Ligger i sägen och skall alldeles strax sova. Imorgon är det ju upp och jobba igen. Hur kan helgen alltid gå så fort?!

Har iallafall varit i stallet idag, släppte ut vilddjuren nej dem är så snälla allihopa! Var även en sväng förbi pappa. Åt frukost där, såg en film. Som jag för övrigt har velat se ett tag med inte hyrt för det stod att den var 3.20 lång. Man kunde inte heller se trailern så om den inte skulle vara bra skulle ju 3.20 vara väldigt lång tid att kasta bort på skit. Ja, man skulle ju kunnat strunta i att se den men den kostar ju pengar med.. Och då blir jag snål! Haha. Iallafall filmen hette
"Next three days" och den var 2.10 lång! Haha. Sjukt att ser stod fel på Telia! Jaja, den var bra. Inte jätte bra men bra!

När jag kom hem sen så bakade jag julgodis som jag hade köpt hem ingredienser till innan jul, men jag var ju inte hundra då så det fick bli nu istället! Mozart-kulor typ ala Emelie!

Har även städat hela lägenheten och bäddat om så nu myser jag bara! :)

Hur har er söndag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0