Ridtur på HENNESSY!

Ikväll har jag varit ute på en mystur med Lotta och Emma, och gissa vem jag red på?! Jo, HENNESSY!!!
Har ju inte ridit henne klokt sedan jul. Enbart en gång och då slängde hon ju av mig som en vante...
Men ikväll var hon hur fin som helst! UNDERBARA varelse ingen får en på så bra humör som hon. :)
Vi red ner till lickers och badade med dem lite. H plaskar järnet som vanligt så jag var dyngsur när jag kom hem. 
Nu är jag varm igen efter en dusch och skall lägga mig i sängen och se lite TV tänkte jag. Upp tidigt imorgon igen för jobb! 
 
Förövrigt har jag träffat Josse idag också. Varit på loppis i lickershamn med och fyndade en ljustake och två jätte snygga vinglas, Orrefors! ;) jag och pappa passade också på att köpa rökt fisk när vi ändå var där så vi åt rökt flundra och varmrökt lax (jag kunde inte bestämma mig så vi köpte båda) med färskpotatis till lunch! :) mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0