Det blev att gå upp långt innan tuppen idag!

Jag åkte ut till Stenkyrka och hämtade Hennessy och Lotta för att åka till Eksta och Hajstäde semin. Kul att vi körde alldeles för långt och hamnade i Hablingbo.. Dessutom var det ett jätte vägbygge mellan Sproge och Hablingbo som vi då så fint fick ta oss igenom två gånger. Haha! Tillslut lyckades vi hamna rätt och då konstaterades att Hennessy precis hade gått ut brunst. Så att det blir att åka tillbaka på måndag igen!
Trevligt sällskap hade jag iallafall. Som vanligt när Lotta åker med mig så sommar hon... :P


Kommentarer
Postat av: Maya

Åh, grymt! Men var då? Måste jag över stora vägen och ner på lickersvägen alltså?

Lycka till med Hennessy! Hoppas så på en liten fölis till dig!!

Svar: Ja det måste du men där finns grymma backar! :)
Emelie

2012-06-30 @ 22:11:25
URL: http://mwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0