Hästdag

Det var faktiskt riktigt skönt att lägga sig på soffan nu! Har varit ute hela dagen bland hästar.
Började med dressyr på silikaten. Emma tävlade och dom är ju så fina hon och Flisan!

Sedan ut till Hennessy som tyckte att hon var världens ensammaste på jorden! Hon kunde änns inte stå vid mig och bli borstad utan hon skulle jogga längs staketet vid grinden och kolla efter Amira och Flisan. Så hon har fått bra med mortion idag för så har hon gjort hela dagen.

Nu ikväll har det varit fälttävlans träning på skrubbs. Premiär på innerbanan (som är på gräset innanför travbanan) kommer nog bli riktigt bra det där! :)

Så nu har jag ätit lite köttbullar och pasta och skall bara kolla TV en stund det blir att gå i säng tidigt.
Imorgon skall jag upp tidigt. Jag, Hennessy och Lotta åker till Hajstäde de skall undersöka Hennessy så att vi vet när vi skall inseminera henne! Spännande mer en fölis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0