Idag mår jag bra, idag är jag stark.

Ja, nu efter jag tagit lite piller iallafall. Har haft en förbannad huvudvärk hela dagen, men efter mina mirakel-piller (från transplantationen) är man pigg och glad och har inte ont någonstans. :P

Väntar på att Daniel skall komma hem med mat så vi kan laga tacos! Sista kvällen han är hemma... Sedan blir man gräsänka i 2 veckor igen. Hur kan tiden gå så fort när han är hemma?!

Imorgon åker som sagt Daniel och jag fyller tomrummet med HÄSTAR!
Har fått ett rätt intressant erbjudande och jag tror det kan bli roligt! Berättar mer sen när mer är bestämt!
Imorgon skall jag rida ponnnnyyyy igen (finns typ inget roligare). Tar med mig Emma ut i skogen då med hennes två galningar. Sedan skall Hennessy skos på kvällen så jag kör in henne till stan då.

Har precis pratat med en vän som inte alls mår bra. Ligger på sjukhus och en massa. :( Jag vet ju verkligen hur det är och det önskar jag verkligen ingen. Usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0