Sjuk

Dålig uppdatering och jag är dålig med.
Har inte mått helt hundra några dar nu och det började egentligen redan i fredags. Trött, hängig och ont i huvudet. I lördags var jag svimmfärdig och orkade knappt något. Vi skulle ju ha gått ut på kvällen och till och med det fick jag hoppa över.

Söndagen kändes bättre förutom lite förkylning och ont i huvudet. Och då fyllde jag år och hade kalas.

Igår var jag iallafall och jobbade lite ont i huvudet och matt men inget mer.

Imorse när jag ställde mig upp kändes det som att benen inte bar. Försökte ändå komma igång men rätt snabbt märkte jag att det inte fanns särskilt mycket att göra utan att gå och lägga sig igen. Har en helvetes huvudvärk och helt matt. Orkar knappt stå upp. :(

Så jag ligger i sängen och Dixie tycker jag är världens tråkigaste som inte vill gå ut mes henne. Tur vi har tomt som hon kan vara på! Hon har fått ett ben och det går nog ingen större nöd på henne.



Ni får ingen bild på mig just nu för ni hade ändå inte känt igen mig.
Men en från i söndags får ni då
Istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0