Min dag

Har haft fullt upp hela dagen. Satte klockan tidigt för att hinna med allt som skulle göras idag.

Började med att städa övervåningen
och bädda om för det var ju för tidigt att starta gräsklipparen.
Men när jag var klar var kl 11 så då blev gräset klippt och när det var gjort var jag ju tvungen att städa ur förrådet för att få plats med gräsklipparen....
Snabb dusch och sedan ut till Väskinde och Josefin som hade födelsedagskalas för hon fyller år imorgon. När jag ändå var i krokarna åkte jag till stallet efter och där fick jag fylla vatten i massor. Stackars ryggen!
Hem igen och börja städa nedervåningen och NU ÄNTLIGEN ÄR ALLT KLART. Hur skönt som helst och nu skall jag bara laga lite mat och sedan se BB! Vem tror ni åker ikväll?


Kommentarer
Postat av: Frida

Duktig du är! Jag trodde verkligen inte Camilla skulle åka! Men det ska bli spännande att se lite mer av amandus nurå :P

2012-05-20 @ 22:51:30
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0