SOLEN

Hur är er dag idag?
Jag har varit ledig idag och det har varit hur skönt som helst! Mycket på grund utav det fina vädret såklart!

Vaknade tidigt för kl. 8,30 skulle jag vara vid Maria och klippa och färga håret. Blev perfekt och nu är jag sommarblond och fin igen. :)
Efteråt gick jag en sväng på stan. Hittade lite smått och gott. Sedan hem och SOLA! Så nu har man lite färg iallafall.

Har hunnit vara i stallet och i stenkyrka med en sväng. Vi var tvungna att hämta dubbdäcken och "gulingen" till BMWn för imorgon säljs det till Skellefteå! Lite sorgligt är det allt. Den är grymt fin och bra har den varit.. men har man hund är det bra med en kombibil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0