Torsdag

Precis hemkommen!
Har varit på arbetskväll vid ridhuset i Stenkyrka. Vi skall försöka få fint till den 2-3 juni då vi har vår lokala/regionala hopptävling. :) jag vill också vara med och hoppa då! men med en skadad häst är det svårt... :(

Sedan införbi stallet för att mocka och ta in pollarna. De var inte överlyckliga över att stå ute i regnet. Men jag tyckte att de till och med luktade sommarhäst om dem. Då är det på väg åt rätt håll då!

För övrigt har jag jobbat idag.
Dixie är ännu hemma från dagis då hon fortfarande löper. Hon tycker att jag är världens taskigaste som lämnar henne hemma på morgnarna! (heter det verkligen så) och hon måste vara hemma minst 1 vecka till...

Här var min frukost imorse! Yoghurt med smak av sommarbär och crunchy med sommarbär. Visste ni att jag älskar sommaren? Fast jag älskar ju vinter, snö och vår också. Men hösten den kan vi allt hoppa över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0