9 oktober

Jag trodde inte man kunde bli mer förkyld än vad jag var i helgen. Oj så fel man kan ha! Idag är det värre! Ett rivjärn i halsen. Lock för båda öronen. En rinnande näsa. Segt slem i luftrören. Hosta. Nyser jag HELA tiden och upp på allt feber...

Jag var på jobbet igår en stund 8-14. Sedan och fixa naglarna. Jag kände mig piggare, man kan undra om jag blir straffad idag för att jag var uppe igår?! :(

Så idag har jag bara legat i sängen och läst och på soffan och sett på TV.

Dixie tycker att jag är världens tråkigaste matte som inte vill ut och gå. Jag är ju sjuk OCH det spöregnar hela tiden jag tror ni förstår mig. Men Dixie är precis lika glad om det är regn, snöstorm eller sol. Tänk om man kunde vara lika positiv som henne.
Förövrigt har hon fått ögoninflamation igen... Varje vår och höst några vändor.. Men det smittar ju så hemskt och det var någon mer på dagis som hade.

På hästfronten hoppas jag bara nu! Hoppas på att det passar mig, hoppas på att Hennessy trivs, och hoppas att jag kan få börja träna och tävla lite igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0