Förkyld

Måste faktiskt "klaga av" mig lite här nu! Jag är genomförkyld!!! Började i fredags eftermiddag men ont i halsen och det blir bara värre och värre! Jag har ont i halsen, näsan rinner och är tät om vartannat, bihålorna är helt ut funktion. Kan inte böja mig ner för då sprängs huvudet känns det som, till och med tänderna gör ont av dem jävlarna. Och upp på allt tror jag att jag har feber, så fort jag har varit ute en kort sväng med Dixie så rinner svetten!
Mamma var på apoteket åt mig igår och handlade lite alla möjliga förkylningsmediciner, men idag fick jag själv åka dit också. Nu har jag nog det mesta som går att använda men inget hjälper särskilt mycket...
Visst är det synd om mig!!!


Dessutom ville inte Daniel komma hem igår ifall att jag skull smitta honom. :( men på onsdag ses vi ju iallafall. Men ändå han har ju varit borta 2 veckor nu. Och denna gång har jag saknat honom extra mycket. Det är konstigt vissa veckor är det jätte jobbigt att vara i från varandra som vi är och vissa veckor är det rätt skönt faktiskt...

Tack för att ni ville läsa mitt klagande hoppas att ni mår bättre än jag?!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dessutom har jag lock för öronen. Jag antar att jag skriker när jag pratar för jag hör inget...

2012-10-07 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0