Häst x2

Efter att inte ridit klokt på jag vet inte hur länge (då jag legat i influensa) så var jag ute på två hästar idag!

Först red jag Bitte. En ny häst i stallet. Riktigt, riktig trevlig häst! :) Kan bli lite spännande detta kanske.

Sedan ut en tur på Ettan som var skogstokig idag. Vi hoppade i sidled mest hela tiden och det fanns bara en gångart idag, alltså galopp och några riktigt fina luftsprång gjorde vi... Ingen havre för den damen nu några dar iallafall. Imorgon får vi nog ut på galoppbanan och springa av lite energi... Jag har aldrig någonsin sett henne så. Men med mer kondis och ofrivillig vila så blev det så tydligen. ;)


Kommentarer
Postat av: Maya

Åh vad kul att Bitte har hamnat hos er! Hon är fantastiskt god och rolig att rida.

2013-02-10 @ 17:55:43
URL: http://mwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0