Planar nu ut i soffan efter en härlig dag!

Började med att vara i stallet till 8 och släppa ut hästarna. Sedan mockade jag fyllde vatten och mat och pysslade lite. Solen gör mig så lycklig! Det finns inget bättre lyckopiller för min del! Tre timmar i stallet och då red jag inte änns går på en sekund känns det som när det är sol!

Runt lunch åkte jag hem till pappa och umgicks lite med honom och Findus. Vi såg skidorna. Två silver till Sverige bra jobbat där!

Tillbaka till stallet runt halv fyra då det var dags för en ridtur med Lotta, Emma och Frida! :) efter vi ridit en tur i skogen så var Frida sugen på att tolka så Flisan fick springa lite till med oss bak i pulkan efter! Så sjukt roligt!

Nu har jag duschat, lagat mat och skall nu se -Så skall det låta!
Blir tidig afton då jag skall tillbaka till stallet och släppa ut vilddjuren innan jobbet imorgon med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0