Tråkigt

Har försökt flera dagar nu att blogga med bild men så fort jag har en bild med i inlägget så publiceras det inte... Jätte tråkigt!

Jaja, utan bild får det då bli!
Vad har ni haft för er i helgen?

Jag har inte haft någon lugn hemma tid alls känns det som så idag får jag ta igen det som blivit bort prioriterat i veckan.

I fredags var det after work på jobbet. Riktigt roligt hade vi!

Igår var det årsmöte med SORK på Uncle Joe's. Möte, bowling och pizza. Tog det lugnt med pizzaätandet då vi skulle ut och äta senare. Jag, Daniel och ett kompispar gick till IsolaBella och åt. Jätte gott som vanligt! Blev skaldjurspastan som oftast!
Det blev lite som vår alla hjärtansdag firande då Daniel jobbar denna vecka. Efter åt så åkte vi hem och lade oss i soffan och kollade film. :)

Innan mötet åkte jag till stallet och red. Ettan var piggelina men inte okontrollerbar som förra veckan. Lotta och Emma var också med.

Idag tänkte jag först plocka lite här hemma, tvätta och så. Sen skall jag till stallet. Rida med Lotta, Emma och Natta. Måste förbi pappa i Stenkyrka med och hämta lite post och så tänkte jag åka ner och hälsa lite på Hennessy och se hur hon mår och har det bra. Snart är det ju dax att börja betäcka henne igen. Har inte riktigt bestämt mig för om jag skall satsa på samma hingst, Floré Star eller om jag skall tänka i nya banor. Några tips?!


Kommentarer
Postat av: Maya

Wellington 1229 är min favorithingst, alla kategorier. Hohenstaufen lämnar ju bra också. San Amour, Sandro Hit är också fina. JJ RayBan för att hans föl blir to die for-söta. Eller Belissimo M. Ahh, finns så mycket hingstar som jag velat ha fölis efter! förstår att det är svårt.

2013-02-17 @ 12:41:40
URL: http://mwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0