Mitt flyt som vanligt

Igår var det dags för vaccination av Hennessy. Veterinären var snäll och kunde komma en fredagskväll. Men då hittar jag inte hästen i skogen änns! Pinsamt! Nehej, bara för vet. att åka hem igen för att komma tillbaka idag. Sätter mig i bilen och skall åka hem jag med (måttligt irriterad) då är självklart bilfan strömtom... Suck! Ringer hem och Mattias kommer med startkablar. Då startar bilen plötsligt av sig själv... Suck!

Idag har det iallafall varit en bättre dag. Hittade Hennessy i skogen med en gång och Tobias kom ner och gav henne en spruta och bilen startade med en gång! :)

Kan man tro att detta är samma häst? Min fina tävlingshäst/skogstroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0