Trevlig kväll

Igår var en riktigt bra dag! Började med att åka till stallet tidigt. Sedan kom Jennifer och vi red en sväng! Underbart att se henne på hästryggen igen och jag kan tänka mig att hon har rejäl träningsvärk idag! Men det måste vi göra om snart igen. :)

Igårkväll var det tröjfest i Hejnum. Väldigt trevligt och god mat! Efteråt åkte vi till stan och jag och Frida gick ut för att skaka lite rumpa. :) och det blev mycket skaka rumpa. Riktigt roligt igår med bra musik! Dock väldigt konstigt folk men många var ute iallafall.

Idag tar jag det lugnt. Har fixat det sista i lägenheten. Vi flyttar ju på torsdag!
En ny lägenhet och en nystart. <3

Strax skall jag och träffa Josse och lilla Elton! Bebis mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0