Fårö

Jag har haft en jätte bra helg på Fårö.
Tankat en massa familjemys! Det finns ju ingen bättre familj än den jag har iallafall!

Mamma fyllde 60 år och Mattias 40 år i lördags.
Vi i familjen åkte ut i fredagskväll och hem nu idag vid lunch.

Vi har hunnit äta mycket gott, åkt pulka och haft snöbollskrig på Ullahau, gått promenad, och vi har spelat en hel det sällskapsspel och bara umgåtts. :) Alla har varit med utom Daniel. Han jobbar...

På vägen hem åkte jag direkt till stallet och red Bitte en sväng i skogen med Natta och Sandra. :)

Nu är man hur trött som helst så jag skall bara ta en dusch sedan lägga mig på soffan och sova bort kvällen framför TVn.

Har ni haft en bra helg?

Mamma och Mattias på 100årsdagen och paus i pulkaåkandet på Ullahau.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0